حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی- کاشان

حلقه ارتباطی سرداران و 1700 شهید شهرستان کاشان

حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی- کاشان

حلقه ارتباطی سرداران و 1700 شهید شهرستان کاشان

حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی- کاشان

دستور کار قطعى نظام جمهورى اسلامى، دنبال کردن الگوى پیشرفت ایرانى - اسلامى است.
ما پیشرفت را به شکلى که غرب دنبال کرد و پیش رفت، نمیخواهیم؛ پیشرفت غربى هیچ جاذبه‌اى براى انسان آگاهِ امروز ندارد.

بیانات در دیدار اساتید دانشگاهها
15 مردادماه 1392

بسم الله الرحمن الرحیم

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دائره فهرست نویسی شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی اولین کارگاه عملی فهرست نویسی کارگروه کاشان امروز 9 آبان 1392 با حضور اعضای این کارگروه در دانشگاه کاشان برگزار شد.

کارگاه فهرست نویسی 1

براساس این گزارش در این جلسه با تبیین تمثیلی مفهوم فهرست نویسی در ابتدای جلسه به مهندسی معکوس رایج در صنعت و تکنولوژی و تطبیق مراحل آن با مراحل فهرست نویسی توسط حجت الاسلام گودرزی، استاد کارگاه، ابتدا درکی اجمالی برای حاضرین در جلسه ایجاد شد.

کارگاه فهرست نویسی 2

پس از تعریف تمثیلی فهرست نویسی به ابزار و تکنولوژی تسلط بر مفاهیم حاکم بر یک فکر، فهرست نویسی به صورت مفهومی برای حاضرین در جلسه تبیین و فهرست نویسی در شش گام 1- مطالعه دقیق متن، 2- تجزیه دقیق متن 3- استخراج عنوان تجزیه ها 4- استخراج عناوین ساختاری 5- استخراج عنوان جلسه 6- ویراست فهرست و عنوان به صورت نظری تشریح و به صورت عملی تمرین گردید.

کارگاه فهرست نویسی 3

اصلی ترین موضوعات مورد نیاز برای استخراج یک فهرست دقیق در این جلسه مطرح شد، تجزیه صحیح و دقیق متن، و بیان شد استخراج صحیح و دقیق عناوین ساختاری و عنوان جلسه است.

همچنین در این جلسه استخراج یک عنوان تجزیه درست دلیل بر صحت تجزیه صحیح عنوان شد و گفته شد که ملاک تجزیه یک متن از دیگر بخش های متن، امکان بیان مستقل آن بخش به عنوان یک مفهوم قابل درک توسط خواننده آن تجزیه می باشد.

در پایان جلسه نیز اعضاء به صورت عملی با نحوه تجزیه صحیح یک متن، چگونگی استخراج عنوان تجزیه، معنا و مفهوم استخراج عناوین ساختاری و عنوان جلسه آشنا شدند.

کارگاه فهرست نویسی 4

مقرر گردید شرکت کنندگان محترم در این کارگاه فایل نشست حلقه وصل را فهرست نویسی نموده، حداکثر تا تاریخ 16 آبانماه برای بررسی ارسال نمایند.

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۹

نظرات  (۲)

سلام و خداقوت
یک
فایل صوتی جلسه موجود هست؟ اگه بله لطفا بذارید برا دانلود و اگه نه بنظرتون با همین فایل پاورپوینت و ... حق مطلب ادا میشه برا منی که نتونستم توجلسه حاضر بشم؟؟
و
دو
برا خانومایی که مایلند شرکت کنند چه راهی پیشنهاد میکنید؟ توجلسات اول ثقلین و... اجازه شرکت داشتن اما اینطور که از عکسا برداشت میشه بنا بر اینه که خانما حذف شن! درسته؟!
۱۳ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۴۶ الگوی پیشرفت اسلامی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی